The good old Sales funnel!?

Yep, the good old sales funnel.

Menig zelfverklaard marketing en/of social selling goeroe meent dat de sales funnel old school is. Klanten zoeken het namelijk zelf wel uit. Maar is dat echt zo of is het toch iets genuanceerder? 

Want je mag dan hopen dat je product of dienst zichzelf verkoopt - zoiets als een zelfreinigende bakoven - maar je weet ook wel dat dit niet zo werkt. Je zal in actie moeten komen.

  • Want jouw product of die dienst, welk probleem lost dat eigenlijk op?
  • En voor wie lost het eigenlijk een probleem op, is er een focusgroep?
  • Weet jij de focusgroep te bereiken, wanneer is men op de hoogte van jouw bestaan?
  • En als men van je weet, is je product of dienst dan gelijk relevant
  • En maak je contact, ga je gelijk offreren of een prijsopave maken?
  • Enzovoort. Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten en te meten.
Kortom, marketing en sales. Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden en het één kan niet zonder het ander. Bovendien is en blijft het een proces wat bestaat uit verschillende stappen.

Kortom, perfect te visualiseren in een infographic!
Salesproces

Kennis kost?

Wij bieden u een systematiek die resultaat garandeert wanneer u deze actief implementeert. Van het resultaat vragen wij een percentage. Daarom bij ons value based pricing.  

Kennis maken?

De snelste manier om te ontdekken of wij waardevol voor elkaar kunnen zijn is door contact op te nemen. De beller is sneller maar mailen kan ook. Dan nemen wij daarna contact op.

Kennis delen!

NoReJa advies is initiatiefnemer van het kennisplatform Business voor Boekhouders. Tips en adviezen voor boekhouder en administratiekantoor over het realiseren van groei.
©NoReJa advies bv - 2018