• 070 8918462

The good old Sales funnel!?

Yep, the good old sales funnel.

Menig zelfverklaard marketing en/of social selling goeroe meent dat de sales funnel old school is. Klanten zoeken het namelijk zelf wel helemaal uit. Maar is dat echt zo of is toch iets genuanceerder? 

Want je mag dan hopen dat je product of dienst zichzelf verkoopt - zoiets als een zelfreinigende bakoven - maar je weet ook wel dat dit niet zo werkt. Je zal in actie moeten komen.

  • Want jouw product of die dienst, welk probleem lost dat eigenlijk op?
  • En voor wie lost het eigenlijk een probleem op, is er een focusgroep?
  • Weet jij de focusgroep te bereiken, wanneer is men op de hoogte van jouw bestaan?
  • En als men van je weet, is je product of dienst dan gelijk relevant
  • En maak je contact, ga je gelijk offreren of een prijsopave maken?
  • Enzovoort. Allemaal zaken die belangrijk zijn om te weten en te meten.
Kortom, marketing en sales. Het is onlosmakkelijk met elkaar verbonden en het één kan niet zonder het ander. Bovendien is en blijft het een proces wat bestaat uit verschillende stappen.

Kortom, perfect te visualiseren in een infographic!
Salesproces

Interesse in jouw kansen?, dit zijn de stappen.

Stap 1 - Neem contact op

De eerste stap is contact opnemen. Dat kan per mail door onderstaand formulier in te vullen, wij zullen dan na ontvangst contact met je opnemen. Maar je kan ook zelf direct bellen. Want de beller is sneller.

Bel dan naar 070 - 8918462

Hoe dan ook, gebeld zal er altijd worden. Tijdens dit telefoongesprek zal reeds een eerste globale inventarisatie plaatsvinden van wensen en mogelijkheden. Er volgen dan twee opties.

  1. Onvoldoende raakvlakken. Het stopt hier.
  2. Voldoende raakvlakken. We gaan kennismaken.


Dus, bellen naar 070 - 8918462 of vul onderstaand je gegevens in en wij bellen terug.

 

Stap 2 - Verder praten.
Stap 3 - Concreet maken.
Stap 4 - Implementatie
Onze aanpak is te oormerken als no-nonsense en resultaatgericht. Verwacht geen dikke rapporten, eindeloze trainingen of workshops. Wij gaan voor de oplossing die het best past bij de gegeven situatie. En die oplossing is dikwijls eenvoudiger en sneller te bereiken dan je nu misschien voor mogelijk houdt. Wij adviseren niet om het adviseren maar werken naar een concreet en dus meetbaar resultaat.
Resultaat NoReJa advies

Kennis kost?

Wat kost het? Bij menig acquisitiegesprek één van de eerste vragen. Maar wat het kost is niet zo relevant, wat het oplevert des te meer. Daarom bij ons value based pricing.  

Kennis maken?

De snelste manier om te ontdekken of wij waardevol voor elkaar kunnen zijn is door contact op te nemen. De beller is sneller maar mailen kan ook. Dan nemen wij daarna contact op.

Kennis delen!

NoReJa advies is initiatiefnemer van het kennisplatform Business voor Boekhouders. Tips en adviezen voor boekhouder en administratiekantoor over het realiseren van groei.
©NoReJa advies bv - 2018