• 070 8918462

Delen om te vermenigvuldigen.

Hoe bereik je business als boekhouder?

Waarom deze vraag op deze plek?

Door de jaren heen zijn steeds meer klanten van ons afkomstig uit de administratieve sector. Van het (ZZP) administratiekantoor tot en met de MKB accountant hebben wij geholpen met het realiseren van groei van het kantoor. Een specifieke groep met een specifieke uitdaging. Hoe maak je als kantoor de transitie van 'moet naar kan' en dus meer klantgericht. 

Om kantoren optimaal van dienst te zijn hebben wij het initiatief genomen met de ontwikkeling van het platform Business voor Boekhouders. Een website vol nuttige informatie en geheel toegesneden op het accountants- en administratiekantoor.   

Zaken als "hoe zorg je ervoor dat een ondernemer voor jouw boekhoud- of administratiekantoor kiest?", "hoe win je het vertrouwen en maak je dat de klant blijft?" enzovoort komen aan bod. In verschillende blogs helpen we je met inspiratie

Als de blogs worden gepubliseerd op de website Business voor Boekhouders. Klik op een van de onderwerpen en de website Business voor Boekhouders zal in een nieuw tabblad geopend worden.

Veel leesplezier en inspiratie gewenst!

Bert Calatz - Initiatiefnemer Business voor Boekhouders.

Business voor Boekhouders
Pascal-Swier

Waarom verkooptrainingen zelden werken

Latent verkooptalent. Menigeen heeft het en wil dit graag verder ontwikkelen middels het volgen van training. Maar hoe slim is deze aanpak eigenlijk?
Ryan-Tang

Leads kopen verstandig?

Leads kopen, menig kantoorhouder ziet dit als de bijna enige weg naar nieuwe klanten. Maar is dat echt zo, of doe je jezelf hiermee tekort?
RawPixel

De winnende offerte

Al jouw offertes worden opdrachten toch? Of voel je je soms net een offertefabriek waarbij het draait om de laagste prijs. Of kan het ook anders?
Binden

Binden van je klanten

Waarom zouden jouw klanten eigenlijk blijven? Omdat administreren nu eenmaal moet of omdat jij wel pro-actief je klant vooruit helpt?
Winst

Winst de slaappil van de toekomst?

Winst maakt lui en zorgt voor ineffiënte werkmethodes en onnodige kosten. Verspilling dus. En dat gaat goed zolang de klant het accepteert. Hoe lang nog?
Blije klanten

Blije klanten, heeft u ze?

Natuurlijk zijn je klanten blij, dat is ook het succes van je kantoor. Maar wacht even, heb je het wel eens echt gevraagd eigenlijk? 
E-mail marketing

E-mail marketing en de AVG

De AVG, GDPR en 25 mei 2018. Iedereen heeft het erover dus herrie genoeg. Maar wat zijn de uitdagingen indien je aan e-mailmarketing doet?
Open deur

Druk doen of druk zijn?

We doen vaak druk maar zijn het eigenlijk niet. Met hard werken verdien je geen geld, slim werken des te meer. Daarom 8 open deuren. Profiteer ervan!
AVG

Bereid je kantoor voor op de AVG

In 10 stappen je kantoor voorbereiden op de nieuw AVG. Het kan en het moet. Leuker kunnen wij het niet maken, wel makkelijker.

Kennis kost?

Wat kost het? Bij menig acquisitiegesprek één van de eerste vragen. Maar wat het kost is niet zo relevant, wat het oplevert des te meer. Daarom bij ons value based pricing.  

Kennis maken?

De snelste manier om te ontdekken of wij waardevol voor elkaar kunnen zijn is door contact op te nemen. De beller is sneller maar mailen kan ook. Dan nemen wij daarna contact op.

Kennis delen!

NoReJa advies is initiatiefnemer van het kennisplatform Business voor Boekhouders. Tips en adviezen voor boekhouder en administratiekantoor over het realiseren van groei.
©NoReJa advies bv - 2018